Saturday, May 16, 2009

خاتمی نین و ایصلاح طلبلرین تورکلره توهین فیلمی





(3gp)خاتمی نین و ایصلاح طلبلرین تورکلره توهینی موبایلدا بولوتوث ایچین



(MP4)خاتمی نین و ایصلاح طلبلرین تورکلره توهینی موبایلدا بولوتوث ایچین

متن توهین رئیس جمهور سابق ایران محمد خاتمی به ملیت ترک

در جلسه خودمانی اصلاح طلبان

خاتمی: «...اینا بود و این تخصصش در خواندن روضه یعنی، داستان عروسی حضرت زهرا بود. و خصوصیتش هم این بود و این جور می‌گفت، خیلی هم می‌پسندیدن اردبیلی‌ها٬ می خواست نبوغ اردبیلی ها را نشون بده (یکی از حضار: ترک بود خلاصه -صدای خنده). گفت شبی که حضرت را عروس کردند و می‌بردند به خانه، حضرت پیامبر جلو جلوی حضرت زهرا حرکت می‌کرد. در طرف راستش امام حسن، در طرف چپش امام حسین و حضرت خدیجه به سینه می‌زد که قربان مظلومی تو دخترم بروم. (خنده‌ی حضار). بالاخره اردبیل اینه حالا به من میگن چرا تو سفره‌ی عقد آفتابه (؟)...(نامفهوم).»روحانی: «حالا یه داستانی هم من دارم اگه اجازه می‌دین از ترک (؟) نقل کنم. تشریف آوردن تو استانداری، جناب آقای کریمیان شاید هم آقای مرعشی بودن یا آقای محمودی، جناب آقای ... هم بودن، من بودم آ شیخ محمود ...(نامفهوم). ایشون داستان اون زنی که زنا داده بود و بعد می‌خواست خودش [رو] تطهیر کنه. یه بار رفت خدمت حضرت امیرالمؤمنین، حضرت فرمودند چون حامله هستی نمی‌شه. رفت و بعد دوباره اومد. گفت منو اعدام کنین که تطهیر بشم. حضرت فرمودن باز هم هنوز بچه باید شیر بخوره و اینا. رفت و باز پیغام اومد، حضرت فرمودند هنوز هم نمی‌شه. (نامفهموم) یا ترک بود یا رشتی(قهقه‌ی آقای خاتمی و خنده‌ی حضار).»

4 comments:

  1. بوراسی بئله دیر:

    تو دخترم بروم. (خنده‌ی حضار). بالاخره اردبیل اینه همه به من میگن چرا تو سفره‌ی عقد آفتابه (؟)...(

    ReplyDelete
  2. هر دم از این باغ بری می رسد
    واقعا" به خاطر احترامی که به این آقا و رایی که به ایشون دادم متاسفم !!
    بهتره تا بیشتر از این از چشم مردم نیفتا دن عذر خواهی رسمی از مردم تورک بکنند ، هر چند عذر خواهی هم فقط برای فریب مردمه،چون اقایون فریبکاری ،دروغ وهنر نمایش رو خوب بلدن ! کلا" به فریب دادن مردم عادت کردن


    حتما" اگه چیزی هم بگن این طور شروع میکنند :
    آقای گفتگوی تمدن ها:

    با سلام به اقوام ایرانی غیر فارس - آذری
    1- اصولا" در ایران مردمی به اسم اقوام ترک وجود نداره !! و اون ترکی که من در جوک هام از شون اسم بردم مردم ترکیه بود (البته شیعه هاشون، چون اینطور که می گن اکثر ترکیه ای ها سنی هستند و مداحی ندارند و.....) ، مردم اذربایجان هم که تورک نیستند !!!اونها اذری هستند
    آذری ها یعنی همون پارسی ها و مادی ها و.... ولی اصلا" تورک نیستند، 100% نیستند . فقط صفوی ها تورک بودند! و متاسفانه زبان این مردم آریایی!!!!! را تغییر دادن در طول 100 سال و باعث این همه دردسر و بحران برای ما شدند !
    ( صفویه البته بدون استفاده از روزنامه ،کتاب و صدا و سیما!!!!! این کار را انجام دادند ! کاری که پهلوی و ما با اینهمه ابزار و امکانات و تشویق و تنبیه هنوز نتونستیم انجام بدهیم ، البته ما میتونیم با گفتگوی تمدن ها و تبادل فرهنگ ها! و تبدیل خرده فرهنگ ها !! به یک فرهنگ واحد و اصصصصیل به این صورت که مردم آذربایجان و هر کسی که با لهجه!!! ترکی صحبت میکند این فرهنگ بیگانه رو دور بیندازد !!!آخه اصلا" قشنگ نیست ! و ما دوس نداریم !ظریف نیست ! حتی برای یه آقا هم کمی خشنه !!!!! و ما اصصصصلا" دوس نداریم آخه!
    و در عوض فرهنگ ژیبا!!! و زبان جذاب (زبان لوس و چاپلوس) و ناب فارسی!!!!که با استفاده صحیح(مثل من!) خیلی مدارج ترقی را با هاش می شه طی کرد !!!!!!!!!!! را که متعلق به خودشونه (بعلت زندگی مادها = پارسها!!!!در آذربایجان و تکلم آنها به زبان مادی یعنی همون فارسی خودمون.
    در این راه هم ما از جان و مال خودمون و بیت المال و مال مردم و... مایه گذاشته و می ذاریم تا مردم ترک !! ( ببخشید اقوام غیر فارس آذری ) به فرهنگ ناب پارسی شون برسند .
    حالا چرا ما خودمون اینهمه واژه عربی و ترکی در این زبان شیرین پارسی مون دارییم ؟ بماااند!
    البته یه طرح دیگه هم داریم که بعد از برگردوندن اقوام ایرانی غیر فارس به فرهنگ آبا و اجدادی !!! پارسی ،نوبت به خودمون می رسه تا به فرهنگ پارسی برگردیم و لغات عربی و ترکی رو حذف کنیم . (لازم به دکر است که فرهنگستان زبان پارسی هم برای همین تاسیس شده البته هنوز به این مرحله نرسیده و فقط به فکر اقوام عزیز غیر فارس و تبدیل آنها به ملت بزرگ پارس است تا بعد به این مرحله هم برسد .)و زبان پارسی باستان رو یاد بگیریم و به اصل خودمون برگردیم ، البته این کار به چندین صد سال وقت و منابع عظیم!و هوش سرشار نیاز داره که به علت کمبود بودجه و حال!!! همین جا منصرف شدیم .

    با تشکر و عذر خواهی کوچولو از اقوام ایرانی غیر فارس
    ارادتمند : سید همیشششه خندان

    ReplyDelete
  3. به عنوان یک آذربایجانی و شهروند تبریزی نمی خواهم بازیچه سیاسیکاریهای جناح های رقیب باشم.چه بخواهم و چه نخواهم انتخابات انجام خواهد شد و یکی بر مسند ریاست جمهوری تکیه خواهد زد.

    به چند دلیل در انتخابات شرکت میکنم و تاثیر رای سبزم را بر آینده کشور نمایان میکنم.

    1- نمی خواهم بعد از انتخابات گروهی به ریش قومی که اکثریت مردمان ایران را دارند بخندند که با تحریک احساسات آنها در این برهه توانستند بر آنچه لایقش نبودند برسند. بی شک تاثیر رای ما تورکها در نتیجه انتخابات تعیین کننده هست پس سعی کنیم از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم و با قهر خود زمینه خرسندی دشمنانمان را فراهم نکنیم.

    2-یرخورد احساسی و عدم دادن رای سبز در انتخابات نتیحه اش هر چی باشد به نفع ما تخواهد بود. تحریک احساسات قومی از جانب جدم اندیشانی که تا همین چند روز تورک بودن ما را قبول نداشتند و زبان ما را آذری و آذری را شاخه ای از لهجه سی و دوم عربی اعلام میکردند آنهم در آستانه انتخابات مذبوحانه و مشکوک می باشد.پس رایی به رنگ سبز می دهم تا نشان دهم هوشیارم و تسلیم احساسات زودگذر نمیشوم.

    3-جوک گویی محمد خاتمی در یک محفل خصوصی و باز کردن دهان به میزانی که آرواره هایش قابل شمارش هست دور از شائن یک سیاستمداری هست که جزو مفاخر بین المللی سرزمینمان ایران هست. اما مگر تعریف لطیفه مجوزی می باشد برای تخریب فردی دیکر که ریشه در سرزمین مرد پرور آذربایجان دارد.
    شخصیت خاتمی بالاتر از آن هست که قهقهه بکشد بر جوکی که آن ملای بی نام و نشان زن زنا کار را در عهد علی (ع) یا تورک یا رشتی می خواند.یادمان باشد تورکها باآخرین خون در برابر سوسمارخواران با رهبری بابک ایستادگی کردند و این ایستادگی به خاطر دفاع از ناموس و سرزمین بود و این ملا بهتر است ریشه آن زن را در جایی دورتر از اینجا بجوید مثلاً در کرمان!!!!
    رای من خاتمی نیست پس من برگی سبز در صندوق می اندازم تا فردی رییس جمهور باشد که حداقل به اصل و نسبش و به هویتش توهیتی نخواهد کرد.من می خواهم بگویم دفاع از هویتم حق من است اما نمی خواهم این دفاع حقی بالاتر را از من بگیرد.

    ReplyDelete
  4. بابک ترک بود. یکم تاریخ بخون تورو خدا آذری و ترک فرق دارن.

    ReplyDelete